Online от Китай

Да се пазарува от Китай е не само много лесно но и изключително изгодно. От моя опит съм се убедил  че Китайските стоки са  качествени , надеждни  и евтини. Същите стоки обикновено ги има и в Българските магазини но с двойна и дори тройна надценка. Разплащането обикновенно става чрез PayPal което е още една гаранция само по себе си. Регистрацията е изключително лесна , а многоезичния интерфейс /няма български за жалост/ на сайтовете е още едно улеснение. Набора  от стоки е огромен, както се казва от "врабче мляко" може да се намери.Но най важното може би е че доставката е напълно безплатна. Тук ви представям два магазина проверени лично от мен от които съм закупил купища стоки, някой на стойност над сто долара.

         TinyDeal - в този магазин има огромно разнообразие от стоки и което е по важното са много качествени.Доставката е безплатна като има и опция за по бърза платена. Безплатната доставка до България обикновенно отнема до две седмици и направо ти носят пакета до входната врата. Само при една  моя покупка имаше забавяне до един месец, та се наложи да пиша на обслужване на клиенти. Това става чрез директен чат на английски /който аз не владея особено и използвах Google преводач/. От там учтиво ми обясниха причината и кога се очаква да пристигне поръчката. Та това е единствения "проблем" с този магазин който съм имал -ако въобще може да се нарече проблем.


DealExtreme- това е първият китайски магазин който съм използвал. За разлика от гореспоменатия  изборът на стоки е по голям,  но като че ли стоките са малко  по скъпи .За разлика от горния само че за всяка покупка над 10 долара се дава проследяващ номер за следене на пратката. До България стоките пристигат обикновено за двадесет дни ,като се е случвало да се забавят и до месец

Видео от поръчки